czwartek, 7 listopada 2013

Nowości aż miło patrzeć!!!

Jestem Julka i kocham zwierzęta ;).Miałam dużo zwierzątek:
  • Rybki Wojowniczki :
    Kleo,
    Misia
  • Kota Dachowca -Mruczka (podrzucony)
  • Piesora  Podrzuconego prosto w moje ręce
    Pusię-8 miesięczna sunia Jamnika
  • Chomika Bobka ;)
  • Kolejnego Piesora Sabę-6 letnią suczkę Cocer Spaniela Angielskiego (podrzucona)
  • Piesora którego wspominam najlepiej :
    9 miesięcznego Maltańczyka Fuksa z.ś.t.(zginął śmiercią tragiczną 11.09.2013r.) :(
Obecnie:


  • Świnka Morska Tosia <3


  • Te ukochane zwierzaki były u mnie w domu, a teraz też obecnie moje zwierzaki tyle , że na wsi:
    • Liza 2 letnia suczka Piesoreka rasy Łajka
    • 4 letni Kot Dachowy-Garfild ;)
    • Gęsior Teodor
    • I na koniec moja ukochana 3 miesięczna sunia rasy Wyżeł Niemiecki Krótkowłosy-Luna <3

      KOCHAM WSZYSTKIE ZWIERZAKI ALE MOJE UKOCHANE TO OCZYWIŚCIE PSY!!!! <3

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz